بلوک گازی اتوکلاو شده که به بلوک هبلکس نیز معروف است از جمله بلوک های است که وزن سبکی دارد و هنگام تولید باید در دستگاه به خصوصی به نام اتوکلاو قرار بگیرد به همین دلیل به بلوک اتوکلاو نیز معروف است که از قیمت ارزانی برخوردار است و می‌تواند برای دیوار چینی در بخش داخلی و بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار بگیرد و جهت اطلاع از قیمت ارزان این بلوک می توانید با فروشنده آن تماس بگیرید و از نرخ دقیق آن باخبر شوید.

قیمت ارزان بلوک گازی اتوکلاو شده

شناخت انواع بلوک هبلکس جدید

شناخت انواع بلوک هبلکس جدید بلوک هبلکس جدید که به بلوک اتوکلاو نیز معروف است حاصل ایجاد تخلخل در بلوک به وسیله گاز می باشد به این معنی که برای ساخت این بلوک از مواد با پایه سیمان و پودر آلومینیوم استفاده شده است همچنین در آن از سیمان تیپ ۲ و آهک و آب نیز به کار رفته است.

مواد گاز دار این محصول نیز به نوعی به کار رفته اند تا باعث ایجاد تخلخل و حفره‌های هوا در داخل بلوک نشوند و به این ترتیب است که به این بلوک ها بلوک گازی نیز می‌گویند و وزن هر متر مکعب آنها بیشتر از ۸۰۰ کیلوگرم نمی باشد که در مقایسه با سایر بلوک ها بسیار سبک تر محسوب می‌شوند.

علاوه بر این این بلوک ها تنها به سبکی مشهور نیستند بلکه عایق بسیار مناسبی برای حرارت و صوت می باشند و هزینه‌های کارگری را به قابل توجهی را کاهش می‌دهند؛ این بلوک های خاص و ویژه ساختمان سازی را بسیار بالا می‌برند و یکی از ویژگی‌های آنها این است که با محیط زیست بسیار سازگار هستند و به این ترتیب کمترین مصرف انرژی را می توانند در ساختمان ایجاد نمایند.

استفاده از این بلوک ها می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای آجر و بلوک های سیمانی باشد و از هر نظر نسبت به آنها برتری دارند همچنین قیمت تمام شده آنها با احتساب همه جوانب می تواند بسیار ارزانتر باشد.

فروشنده برتر بلوک گازی اتوکلاو شده

فروشنده برتر بلوک گازی اتوکلاو شده بهترین انواع بلوک گازی اتوکلاو شده را می توانید مستقیماً از فروشنده آن درخواست کنید و به این ترتیب این بلوک با کیفیت و با قیمت ارزان می‌تواند در اختیار خریداران قرار گیرد و آنها قادر خواهند بود این بلوغ را با حداقل ممکن در اختیار مشتریان قرار دهند.

این فروشنده انواع بلوک هبلکس ارزان را در وزن و ابعاد گوناگون در اختیار دارد و می‌تواند نیاز مشتریان در سراسر کشور را به خوبی و با کمترین نرخ تأمین کند؛ خریداران می‌توانند با این فروشنده آشنا شده و نیاز خود را از طریق آن به خوبی و با نرخ بسیار مناسب تامین کنند و به این ترتیب دیگر نیازی به واسطه ها در این میان نداشته باشند.

2 دیدگاه

  • سلام میخواستم خرید از سایت شما داشته باشم اگر می شود آدرس شعبه و یا نمایندگی های خودتون را به همراه قیمت محصول در سایت بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *