بلوک هبلکس دیواری، بلوکی است که عموما برای ساخت دیوارها در فضاهای مسکونی و صنعتی استفاده می‌شود. این بلوک بهترین انتخاب برای دیوارکشی و ساخت تیغه هستند، چرا که دارای وزن سبک و مقاومت بالا در برابر ضربات هستند و به راحتی کار دیوارهای سنگین آجری را انجام می‌دهند. بازار عرضه مستقیم انواع بلوک مدرن، به عنوان فروشنده برتر انواع بلوک دیواری درجه یک هبلکس، در تلاش است این محصول را با کیفیت ممتاز در بازار توزیع کند.

فروشنده انواع بلوک هبلکس دیواری

خصوصیات ظاهری بلوک هبلکس سبک

خصوصیات ظاهری بلوک هبلکس سبک

بلوک‌های هبلکس، نوعی از بلوک هستند که به عنوان عایق صوتی و حرارتی عمل می‌کنند. این بلوک‌ها که از بهترین متریال ساخته می‌شوند از حیث ویژگی‌های ظاهری و فیزیکی و همچنین میزان مقاومت، با انواع مصالح ساختمانی دیگر به ویژه بلوک‌های قدیمی تفاوت‌هایی دارند. شناخت مشخصه‌های ظاهری این نوع بلوک کمک می‌کند، تا با داشتن اطلاعاتی دقیق، اقدام به انتخاب و خرید این محصول کنیم.

خصوصیات ظاهری بلوک هبلکس سبک:

  • اولین و مهمترین خصوصت ظاهری انواع بلوک اتو کلاو شده و بلوک چسبی هبلکس این است که این بلوک، دارای سطح صاف و صیقلی است. برخلاف انواع بلوک‌های قدیمی که دارای سطحی خشن و ناهموار هستند، بلوک هبلکس سطحی صاف و مسطح دارند و تنها حباب‌های کوچک بر روی این متریال ساختمانی دیده می‌شود.
  • ویژگی دوم بلوک هبلکس تنوع بالای این محصول از حیث ابعاد و ضخامت است. بلوک‌های هبلکس که برای طراحی دیوار استفاده می‌شوند دارای ضخامت بالایی هستند اما این ضخامت موجب سنگینی و وزن بالای بلوک نمی‌شود.
  • دیگر ویژگی بلوک‌های هبلکس، نظم بیشتر این بلوک در برش و طراحی است. این بلوک نسبت به انواع بلوک‌های سنتی، دارای سطح منظم و برش‌های بسیار دقیق است که با استفاده از دستگاه های صنعتی پیشرفته انجام می‌شود. این نظم موجب می شود که کار نهایی بسیار تمیز و مرتب در بیاید.
  • از حیث رنگ، بلوک هبلکس، دارای رنگ روشن‌تری نسبت به سایر انواع بلوک است که این امر به دلیل دوغاب سیلیس است.

تولید انواع بلوک هبلکس دیواری

تولید انواع بلوک هبلکس دیواری

تولید بلوک هبلکس عمده در کشور ما در واحدهای صنعتی پیشرفته با استفاده از دستگاه و ماشین آلات مدرن انجام می‌شود. تولید این بلوک‌های مدرن همراه با فناوری روز دنیا انجام می‌شود و تولیدکنندگان برتر تلاش می‌کنند تا محصولاتی قابل رقابت با نمونه‌های خارجی تولید نمایند.

در سال‌های اخیر این تولیدکنندگان توانسته‌اند به پیشرفت‌های بسیاری نایل آیند و واردات انواع بلوک صنعتی را به حداقل ممکن برسانند. فروش بلوک هبلکس درجه یکِ تولید شده توسط واحدهای نمونه کشوری، توسط مراکز متعددی انجام می‌شود. بازار عرضه و فروش مستقیم، یکی از مهمترین مراجع عرضه کننده این بلوک است که محصولات خود را با خدمات پس از فروش حرفه‌ای عرضه می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *