بلوک هبلکس سبک یزد یکی از با کیفیت ترین بلوک‌های موجود در بازار است. این بتن بسیار سبک عایق بسیار مناسب در برابر گرما، برودت ، الکتریسیته و صدا می‌باشد. شما عزیزان با مراجعه اینترنتی به سایت‌های معتبر که در این حوزه فعالیت دارند براحتی میتوانید بلدک هبلکس سبک یزد را به صورت عمده تهیه نمایید.

فروشندگان ممتاز بلوک هبلکس سبک یزد

نکته مهم در تولید بلوک هبلکس

نکته مهم در تولید بلوک هبلکس عرضه بلوک هبلکس از طریق اینترنت با کیفیت بسیار عالی و با قیمتی مناسب انجام می‌شود. این محصول با برندهای معتبر ایر بتن و شیشه اردکان در بازار بیشترین مشتری را دارد.

بتن بلوک هبلکس در صنعت ساختمان سازی جایگزین بسیار خوبی بجای آجرهای فشاری و معمولی و سایر مصالحی که در دیوار چینی مورد استفاده قرار گرفته شده است.

این محصول از مصالحی مانند سیمان، پودر آهک ، پودر آلومینیوم، سیلیس و آب ساخته می‌شود. این محصول تحت فشار و حرارت اتو کلاو شده تولید و تهیه می‌شود.

بلوک هبلکس بدلیل وزن سبکی که دارد در جابجایی و انتقال انرژی بسیار کمی را از انسان می‌گیرد. همچنین در ساخت و ساز قابلیت شکل پذیری بسیار بالایی دارد.

مقاومت بسیار بالای این نوع بلوک در برابر گرما و سرما ، صدا و آتش سوزی، و همچنین در برابر الکتریسته و حوادث طبیعی مانند زلزله این محصول را بسیار پرطرفدار کرده است.

در تولید بتن هبلکس مراحل متعددی وجود دارد که مرحله اول آن تهیه ملات از سیلیس و آب است. این ملات نه زیاد سفت و نه زیاد آبکی و شل باشد. و حالت خمیری باید داشته باشد.

سیمان و آهک را به دوغاب تهیه شده از سیلیس اضافه می کنیم. اگر این مصالح به صورت کلوخ در آمده باشد قبل از ترکیب باید به خوبی آسیاب شود.

سپس پودر آلومینیوم را به آن اضافه میکنیم البته قبل از آن اگر ملاتمان سفت و خشک شده باشد میتوانیم به آن آب اضافه کنیم. پس از افزودن پودر آلومینیوم حباب‌هایی در بتن ایجاد می‌شود.

صادرات بلوک هبلکس سبک یزد

صادرات بلوک هبلکس سبک یزد بلوک هبلکس دیواری یک محصول بسیار مناسب و با کیفیت که در صنعت ساختمان سازی جایگاه ویژه‌ای برای خود پیدا کرده است. و جایگزین بسیار مناسبی بجای آجر و مصالح شده است.

بدلیل کیفیت بسیار بالای این محصول و استقبال بسیار بالا از بلوک هبلکس سبک یزد در سراسر ایران مجموعه های تولید کننده این بتن با صادرات این محصول به سایر کشورها ارز آوری بسیاری برای کشور کرده‌اند.

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت‌های معتبر اینترنتی سفارش خود را به صورت عمده و آنلاین بدهید. و بدین ترتیب این محصول را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید.

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی نیاز نداشتن به مراجعه حضوری است و شما عزیزان میتوانید با ثبت سفارش از طریق اینترنت به صورت غیر حضوری محصول را درب محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

11 دیدگاه

  • بلوک هبلکس سبک یزد یکی از با کیفیت ترین بلوک‌های موجود در بازار است. این بتن بسیار سبک عایق بسیار مناسب در برابر گرما، برودت ، الکتریسیته و صدا می‌باشد. شما عزیزان با مراجعه اینترنتی به سایت‌های معتبر که در این حوزه فعالیت دارند براحتی میتوانید بلوک هبلکس سبک یزد را به صورت عمده تهیه نمایید.

  • سلام… توضیحات بسیار خوبی در زمینه شاخص های برجسته فرایند تولید و استفاده از ماشین الات مدرن ارائه شد… این محصول در شرایط استثنایی و قالب های جدید و با خلاقیت و نوآوری قابل توجه ای نسبت به موارد مشابه در کیفیت و شکل ظاهری تولید و روانه بازار شده و به طور کامل عدم اطمینان بازار رو به شرایط مطلوبی می رسونه. من پیشنهاد می کنم حتما از صفحات سایت بازدید کنید….

  • سلام وقت بخیر
    من از مشتریان همیشگی شما هستم و بخاطر قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه ی دوستان و همکارانم پیشنهاد کردم که برای سفارش محصول حتما از سایت خوب شما اقدام کنند امیدوارم که کیفیت بلوک هاتون همیشه خوب و ثابت بمونه.

  • سلام خسته نباشید
    بلوک هبلکس بدلیل وزن سبکی که دارد در جابجایی و انتقال انرژی بسیار کمی را از انسان می‌گیرد

  • من مدتیه که مشتری سایت شما هستم و بسیار از کیفیت بلوک شما راضیم. برای همه عزیزانی که قصد خرید این نوع از محصولات رو دارند این مجموعه رو پیشنهاد می کنم. انشاالله که در کسب و کارتان موفق باشید.

  • در هنگام خرید بلوک هبلکس سبک یزد به موارد زیر دقت داشته باشید :
    دارای نشان استاندارد و تاییدیه باشد، تمام زوایای بلوک باید قائم باشد، رنگ بلوک هبلکس باید خاکستری روشن مایل به طوسی باشد و سطوح صاف و سیقلی داشته باشد همچنین بدون ترک شیار وکنج پریدگی باشد.

  • عرضه بلوک هبلکس از طریق اینترنت با کیفیت بسیار عالی و با قیمتی مناسب انجام می‌شود. این محصول با برندهای معتبر ایر بتن و شیشه اردکان در بازار بیشترین مشتری را دارد. بتن بلوک هبلکس در صنعت ساختمان سازی جایگزین بسیار خوبی بجای آجرهای فشاری و معمولی و سایر مصالحی که در دیوار چینی مورد استفاده قرار گرفته شده است.

  • سلام خداقوت
    بلوک هبلکس یزد دارای کاربرد بالا که بسیار سبک عایق بسیار مناسب در برابر گرما، برودت ، الکتریسیته و صدا می‌باشد.

  • سلام خسته نباشید ما برای دیوار کشی دور حیاط احتیاج به بلوغ داریم خواستم بپرسم که آیا برای ارسال این بلوک ها و سفارش آنها چه کار باید بکنیم و آیا اصلاً این بلوکها به درد دیوارکشی ترا به حیاط می خورند؟

  • با عرض سلام، وقت بخیر.
    تشکر از مجموعه خوبتون جهت تولید و فروش بلوک هبلکس سبک یزد، با کیفیت.
    لطفا قیمت، نحوه سفارش و هزینه ارسال رو هم اعلام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *