این روزها شاهد فروش محصول جدیدی در مراکز عمده فروشی مصالح کشورمان هستیم که بلوک هبلکس قشم نام دارد؛ این محصول یکی از جدیدترین مصالح ساختمانی در جهان به شمار می رود و به نوعی بتن سبک است و بر روی آن تخلخل هایی وجود دارد؛ از جمله مهم ترین نکاتی که در مورد بلوک هبلکس وجود دارد و توجه بسیاری از سازندگان بنا را به خود جلب کرده این است که دارای خواصی شبیه به سنگ می باشد و استحکام بالایی را برای ساختمان به همراه می آورد.

عمده فروشی بلوک هبلکس قشم

نحوه تشخیص بهترین نوع بلوک هبلکس

نحوه تشخیص بهترین نوع بلوک هبلکس اگر بخواهیم به یکی از بهترین و پرکاربردترین متریال ها و مصالح ساختمانی که این روزها توجه بسیاری از معماران و سازندگان ساختمان را به خود اختصاص داده است اشاره کنیم، مسلماً از بلوک هبلکس نام خواهیم برد.

از جمله مهم ترین مواردی که می توانند به شما در تشخیص بهترین نوع بلوک هبلکس کمک فراوانی نمایند شامل موارد زیر می باشند:

  • بلوک هبلکس با وجود این که تمامی خواص سنگ را دارا می باشد، اما دارای ابعاد و اندازه بسیار سبکی می باشد.
  • بهترین نوع این محصولات دارای ابعاد و اندازه ای کاملاً متناسب و هم اندازه هستند و طول و عرض آن ها کاملاً صاف و یک دست است و بر روی آن برآمدگی و یا تورفتگی وجود ندارد.
  • بر روی سطح بلوک هبلکس تخلخل هایی وجود دارد.
  • برای تولید نوع درجه یک و با کیفیت این محصول از مواد اولیه مرغوب و عالی مانند پودر آلومینیوم، آهک و سیلیس استفاده شده است.
  • یک بلوک هبلکس عالی و مرغوب عایق قدرتمندی در برابر صدا و حرارت است و از خارج شدن انرژی گرمایی و یا سرما از داخل ساختمان جلوگیری به عمل آورده و باعث صرفه جویی فراوان در انرژی می گردد.
  • سعی کنید این محصول را از طریق مراکز معتبر ارائه دهنده آن خریداری کنید تا نسبت به کیفیت و کارایی آن اطمینان حاصل نمایید.

صادرات عمده بلوک هبلکس قشم

صادرات عمده بلوک هبلکس قشم در حال حاضر در کشورمان ایران مراکز معتبری وجود دارند که در زمینه تولید و عرضه بلوک هبلکس ایرانی به فعالیت مشغول بوده و بهترین نوع این محصولات که بلوک هبلکس قشم است را به سایر نقاط جهان نیز صادر کرده و در دسترس سازندگان بناها قرار می دهند.

ویژگی ها و مواهب بلوک هبلکس به قدری زیاد است که در اکثر کشورهای جهان شاهد استفاده از آن برای ساخت دیوارهای داخلی بنا هستیم و مدت هاست از آن به عنوان یک جایگزین عالی و بی نظیر به جای آجر استفاده می شود و می توان توسط آن در مدت زمانی بسیار کوتاه و با دقت و سرعتی بسیار بالا، اقدام به دیوارچینی نمود.

2 دیدگاه

  • سلام. از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم ومحصولی دقیقا مطابق با استاندارد مورد نظرم به دستم رسید. به شما هم توصیه می کنم از طریق این سایت محصولات مورد نظرتون رو تهیه کنید

  • هم قیمت بلوکی که به دستم رسید ارزان تر از بازار بود و هم کیفیت بسیار فوق العاده ای داشت. از اشنایی با مجموعه ی شما بسیار خرسندم و انتظار این کیفیت را با این قیمت ارزان نداشتم. به دوستانم خرید از سایت شما را پیشنهاد خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *