در صنعت ساختمان سازی استفاده از انواع مصالح ساختمانی و بلوک ها برای ساخت دیدار هایی مقاوم همواره از مواردی است که ذهن پیمانکاران و سرمایه گذاران در این زمینه را درگیر کرده است که کدام مصالح بهتر است و قیمتی مناسب دارد. بنابرین همواره شاهد تولید انواع مصالح ساختمانی جدید هستیم که هم دارای قدرت و استقامت کافی باشند و هم قیمت ارزانی داشته باشند. بلوک هبلکس کیش یکی از بلوک هایی است که تمام استاندارد ها و شرایط لازم برای استفاده در ساخت و ساز را داراست و می توانید آن را بدون واسطه خریداری کنید.

خرید بدون واسطه بلوک هبلکس کیش

نکته خرید انواع بلوک هبلکس

نکته خرید انواع بلوک هبلکس بلوک های هبلکس توانسته اند تحولی عظیم در صنعت ساخت و ساز ایجاد کنند. این بلوک ها از ترکیب موادی چون سیمان، پودر آلومینیوم، آب، ماسه سیلیسی، آهک و.. می باشد که به صورت پیش ساخته عمومآ در ابعادی با طول 60 سانتی متر، ارتفاع 25 سانتی متر و ضخامتی بین 5 تا 7ونیم سانتی متر تولید می شوند. به آن ها بلوک های AAC می گویند که نسبت به آجر ها و سایر بلوک ها بسیار سبک تر هستند و کار با آن ها بسیار راحت تر است و سریع تر صورت می گیرد. این بلوک ها را می‌توان حتی با چسب های مخصوص نیز به یکدیگر متصل کرد.

این بلوک ها دارای معایب بسیاری نسبت به آجر ها و بلوک های سیمانی هستند که از جمله می توان به قیمت مقرون به صرفه آن و کاهش هزینه ها در استفاده از بلوک های دیگر و نیز حتی انواع آهن آلات فولاد چون میگرد و ستون ها و حتی بتن اشاره کرد. نکته ای که بسیار جالب است این است که می توانید این بلوک ها را برش بزنید بنابراین کار بسیار راحتی در پیش خواهید داشت. آجر ها و بلوک های سیمانی را نمی توان سوراخ کرد، میخ زد و یا برش داد اما همه این قابلیت ها برای بلوک AAC ممکن است. به دلیل اینکه سطح این بلوک ها کاملآ صاف و یکدست است بنابراین می توانید به مصرف حداقل گچ و سیمان، دیوار را سفید کاری کنید.

مرکز صادرات بلوک هبلکس کیش

مرکز صادرات بلوک هبلکس کیش این مجموعه به عنوان یکی از تولید کنندگان و صادرکنندگان بلوک هبلکس در ایران فعالیت دارد و سالیان سال است که به تولید بلوک هبلکس عمده مشغول است و دلیل محبوبیت و موفقیت خود را استفاده از بهترین مواد اولیه برای تولید بلوک ها و ارائه قیمت مناسب آن می داند. برای خرید بلوک هبلکس به صورت عمده و قیمتی مناسب می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید. توجه توجه داشته باشید که این بلوک ها به عنوان دیوار خارجی غیر باربر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *