قیمت انواع بلوک هبلکس سیستان بلوچستان با توجه به نوع بلوک، درجه کیفی و نحوه عرضه در بازار متفاوت می باشد. برای اطلاع از قیمت بلوک ها می توانید هم به صورت حضوری هم تلفنی و هم به صورت اینترنتی اقدام کنید. در سایت انواع بلوک هبلکس جدید به صورت مستقیم عرضه شده است.

قیمت انواع بلوک هبلکس به صورت روزانه درج می شود تا خریداران بتوانند قبل از سفارش محصول، قیمت روز آن را به صورت آنلاین مشاهده نموده و پس از بررسی قیمت ها در صورت نیاز اقدام به خرید بلوک هبلکس نمایند.

قیمت انواع بلوک هبلکس سیستان بلوچستان

کاربرد بلوک هبلکس در صنعت

کاربرد بلوک هبلکس در صنعت

یکی از مصالح پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی نوین، بلوک های هبلکس می باشند. این نوع بتن که با نام بتن سبک هم خرید و فروش می شود شبیه به فوم بتن بوده و بیشتر برای کف سازی ساختمان ها جهت مقاوم سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

جایگزینی این بلوک ها به جای پوکه و سپس شیب بندی سبب گردیده تا هم استحکام پایه ساختمان افزایش یابد و هم قیمت تمام شده ساختمان کاهش پیدا کند.

به غیر از کف سازی از بلوک هبلکس برای دیوارچینی هم مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجا که بلوک هبلکس ضد آتش بوده، در برابر حریق بسیار مقاوم است و می تواند بهترین گزینه به جای آجر باشد.

این نوع بلوک ها علاوه بر آنکه وزن سبکی دارند به خوبی می توانند فشار بالا را به خوبی تحمل نمایند. در ساختمان هایی که امروزه ضد زلزله ساخته می شوند از بلوک هبلکس به صورت گسترده استفاده می شود.

بلوک هبلکس عایق صوت و حرارت هم می باشد. لذا در آپارتمان های چند طبقه برای جلوگیری از آلودگی صدا و انتقال گرما یا سرما این مدل بلوک گزینه ایده آلی به شمار می رود.

صادرات بلوک هبلکس سیستان بلوچستان

صادرات بلوک هبلکس سیستان بلوچستان

صادرات بلوک هبلکس سیستان بلوچستان در سال های اخیر روند رو به گسترشی پیدا کرده است. ایران به عنوان یکی از کشورهای عمده در حوزه تولید این نوع بلوک ها در منطقه می باشد. کیفیت و قیمت دو عامل بسیار مهم و اثرگذار در جلب نظر خریداران خارجی بوده است.

صادر کنندگان ایرانی توانسته اند در سال های اخیر با حضور مستمر در بازار کشورهای منطقه و بازاریابی هدفمند، گام موثری در افزایش صادرات برداشته اند.

حضور در نمایشگاه های خارجی و تهیه بروشورهایی جهت معرفی جدیدترین فعالیت های ایران در حوزه تولید بلوک های هبلکس سبب گردیده تا مشتریان خارجی بیش از پیش با دستاوردهای ایران در این حوزه آشنایی پیدا کنند.

از سوی دیگر آشنایی با قوانین صادراتی کشورهای هدف و احترام به آنها سبب گردیده تا صادر کنندگان ایرانی بتوانند در بازار کشورهایی که با هدف فروش بلوک هبلکس وارد می شوند، موفقیت های چشمگیری را کسب کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *