سفارش خرید بلوک هبلکس اردکان به میزان بالایی انجام می شود؛ شایان ذکر است که فروشگاه های عرضه مصالح ساختمانی، دفاتر ساختمان سازی و پیمان کاری در صدر مشتریان عمده بلوک هبلکس قرار دارند؛ به طور کلی بلوک اردکان از سطح کیفی و استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده، خریداران زیادی دارد؛ بی تردید در هنگام سفارش چنین محصولاتی بیش از هر چیز باید به اصالت و کیفیت آنها توجه نمود.سفارش خرید بلوک هبلکس اردکان

دو مدل بلوک هبلکس که باید بشناسید

دو مدل بلوک هبلکس که باید بشناسید به طور خلاصه می توان گفت که بلوک هبلکس نوعی مصالح ساختمانی است که جهت دیوار چینی استفاده می شود؛ اما مزایای زیادی نسبت به سایر محصولات مشابه دارد. این بلوک بر پایه ترکیب عنصر سیلیس با سیمان، آهک و یک سری مواد دیگر در دستگاه اتوکلاو (تحت فشار و گرمای زیاد) تولید شده و می توان آن را نوعی ماده بتنی متخلخل دانست؛ به همین علت به بلوک سبک، بلوک گازی و بلوک اتوکلاو شده نیز مشهور است.

جهت شناخت مدل های مختلف بلوک هبلکس باید بیان کرد که امروزه در ایران این محصولات در ابعاد گوناگونی تولید می شوند؛ اما مهم ترین نمونه های آن ضخامت بین 8 تا 50 سانتی متر را در بر می گیرند؛ همچنین مدل های رایج بلوک هبلکس از نظر طولی تا 60 سانتی متر و از لحاظ ارتفاع تا 25 سانت می باشند.

یکی از مهم ترین و پرمصرف ترین ارقام بلوک هبلکس دارای ابعاد 60*25*20 می باشد؛ نکته جالب توجه این است که بلوک با این ابعاد به اندازه 46 آجر فضا اشغال کرده؛ اما وزن آن حدود یک چهارم وزن آجرها می باشد؛ این ویژگی باعث ایمنی ساختمان در برابر زلزله می گردد.

فروشنده بلوک هبلکس اردکان اصل

فروشنده بلوک هبلکس اردکان اصل فروشنده بلوک هبلکس اردکان اصل بیش از هر چیز به ارائه محصولی مرغوب با طول عمر بالا توجه می کند؛ بی تردید کیفیت محصول بیشترین تاثیر را بر میزان فروش آن داشته و موجب جلب رضایت مشتریان خواهد شد؛ ناگفته نماند که جهت ارائه بلوک باکیفیت، علاوه بر انتخاب مواد اولیه اصل و مرغوب، باید کلیه مراحل تولید بلوک با دقت خاص و طبق استانداردهای لازم انجام شود.

لازم به ذکر است که فروشندگان بلوک اردکان اصل به صورت گسترده ای فعالیت کرده و روز به روز بر رونق کار آنها افزوده می شود؛ زیرا همان طور که در بخش ابتدایی نوشتار تا حدودی اشاره شد؛ این محصولات از بهترین مواد اولیه ساخته شده و درجه مرغوبیت بالایی دارند؛ در واقع بلوک های اردکان را می توان در دسته بلوک هبلکس اعلا قرار داد.
ناگفته نماند که علاوه بر استحکام و وزن سبک، عایق صوت و حرارت بودن از جمله ویژگی های مهم بلوک هبلکس باکیفیت محسوب می شوند.

8 دیدگاه

  • با عرض سلام
    برای خریده عمده چجوری باید اقدام کنم ؟
    تا چه اندازه خرید عمده حساب میشه ؟
    بار چند روزه به دستم میرسه ؟
    شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

  • به طور کلی بخوام بگم اصلا فکرشو نمیکردم محصولتن اینقدر خوب باشه با شک سفارش دادم ولی وقتی به دستم رسید خیلی خوشحال شدم از سفارشم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یکبار از محصولات خوب شما استفاده کنند

  • سلام وقتتون بخیر ممنون از مطالب مفیدی که درباره این محصول ارائه دادید . مطالب را با دقت خواندم من بسیار علاقه مند هستم که با شما همکاری کنم برای مشاهده ی سطح کیفی محصول مجموعه ی شما از چه طریقی باید متوجه شد؟

  • بلوک هبلکس اردکان بر پایه ترکیب عنصر سیلیس با سیمان، آهک و یک سری مواد دیگر در دستگاه اتوکلاو (تحت فشار و گرمای زیاد) تولید شده و می توان آن را نوعی ماده بتنی متخلخل دانست؛ به همین علت به بلوک سبک، بلوک گازی و بلوک اتوکلاو شده نیز مشهور است.

  • سفارش خرید بلوک هبلکس اردکان به میزان بالایی انجام می شود؛ شایان ذکر است که فروشگاه های عرضه مصالح ساختمانی، دفاتر ساختمان سازی و پیمان کاری در صدر مشتریان عمده بلوک هبلکس قرار دارند؛ به طور کلی بلوک اردکان از سطح کیفی و استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده، خریداران زیادی دارد؛ بی تردید در هنگام سفارش چنین محصولاتی بیش از هر چیز باید به اصالت و کیفیت آنها توجه نمود.

  • سلام و وقت بخیر
    ویژگی های خاصی که بلوک هبلکس دارد، سبب شده است تا هبلکس محصولی متمایز از سایر مصالح ساختمانی باشد و علاوه بر افزایش سرعت کار، ابعاد مناسبی نیز داشته باشد. این بلوک ها استحکام و پایداری بالایی دارند و می توانند در برابر حرارت و صدا و جلوگیری از اتلاف انرژی، عایق خوبی باشند. واقعا درسته که ما در استفاده از این بلوک ها،به اندازه یک چهارم حد معمول نیاز به ملات داریم؟

  • سلام کنم و عرض ادب و احترام دارم ممنون میشم که قیمت بلوک ها رو اعلام کنید و اینکه ما چون برای دیوارکشی حیاطمون میخوایم خواستم بپرسم که کمترین مقداری که میتونیم سفارش بدیم چقدر است؟

  • با عرض سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    ممنونم بابت توضیحات مفیدتون.
    تشکر از مجموعه خوبتون جهت تولید و فروش بلوک هبلکس اردکان مقاوم، با کیفیت و مرغوب.
    خرید از این سایت رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *